سرهنگ تقي‌زاده در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
آماده‌سازي يادمان شهيد سبحاني براي بازديد كاروان‌هاي راهيان نور
 
خبرگزاري فارس: نماينده تام‌الاختيار نيروي انتظامي در ستاد مركزي راهيان نور گفت: يادمان شهيد «محمدرضا سبحاني» از شهداي ژاندارمري در دفاع مقدس در خزعليّه شهر سوسنگرد براي بازديد كاروان‌ها راهيان نور آماده‌سازي شد.
 
سرهنگ سيدمحمود تقي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: نيروي انتظامي از ابتدايي‌ترين روزهاي جنگ تحميلي به عنوان مجموعه‌اي از نيروهاي مسلح در مناطق و پاسگاه‌ها مقاومت مي‌كرد؛ شهر سوسنگرد محل مقاومت و حماسه شهيد «محمدرضا سبحاني» از سربازان ژاندارمري است كه در هجوم اوليه عراق به تنهايي در كنار رود كرخه به مقاومت پرداخت.
وي ادامه داد: نيروهاي عراقي پس از درگيري شديد، اين سرباز را به اسارت درآوردند و پيكر زخمي وي را به خودرو بسته و چندين متر او را ‌كشيدند؛ نيروهاي عراقي در ادامه جنايات خود، پيكر اين سرباز اسلام را به نخلي بسته و او را به آتش ‌كشيدند كه مزار اين شهيد در محله خزعلّيه شهر سوسنگرد به مدت 30 سال غريبانه محل زيارت مردم منطقه بود.
نماينده تام‌الاختيار نيروي انتظامي در ستاد مركزي راهيان نور گفت: در اين راستا نيروي انتظامي علاوه بر مأموريت‌هاي خود در راهيان نور در مباحث ترافيك، برقراي امنيت و نظم در سطح جاده‌ها، شهرها و نقاط يادماني در سراسر كشور، با همكاري ستاد مركزي راهيان نور يادمان شهيد سرباز «محمدرضا سبحاني» را آماده كرده تا زائران راهيان نور با حضور در اين نقطه به رشادت‌هاي اين سرباز اسلام پي ببرند.
وي با بيان اينكه اقدامات اوليه براي آماده‌سازي يادمان شهيد سبحاني صورت گرفته است، يادآور شد: در سال جاري زائران راهيان نور با همت بيشتري در اين يادمان حضور پيدا مي‌كنند و بعد از اعزام كاروان‌ها به راهيان نور، نيروي انتظامي با همكاري ستاد مركزي راهيان نور و بنياد شهيد و امور ايثارگران، به تكميل اين يادمان مي‌پردازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط یوسف طرفی سعیداوی در دو شنبه 16 اسفند 1389برچسب:يادمان شهيدمحمدرضا سبحاني ,

ساعت 1:52 قبل از ظهر.<-PostCategory-> - لينک ثابت